Compact Design Istar 2.0 Technology Dual Cameras Cad+Arvisual Stakeout Gnss Rtk Chc I76
EFFICIENTE CAD AR STKEOUT
Aumentate l'efficienza di stakeout di u prugettu finu à u 40%
L'i76 aumenta l'efficienza di stakeout in i prughjetti di custruzzione di 40% in paragone à i metudi tradiziunali di sondaghju, integrendu carte di basa CAD cù visualizazione di realtà aumentata (AR), utilizendu GNSS, IMU, AR è e tecnulugia di realtà mista (MR). Questu offre una vista cumpleta è intuitiva di i layout di u situ, aiutendu à a pianificazione di u percorsu, minimizendu e deviazioni, è simplificà i travaglii cum'è l'anticipazione di a direzzione di u pipeline è a custruzione di fundazioni. A sovrapposizione AR hè particularmente preziosa per rivisioni di linea rossa, verificazioni di linea centrale è ottimisazione di operazioni di stakeout in diversi scenari di custruzzione.
TECNOLOGIA ULTRA-IMU
Aumentà a precisione di 30%
L'i76 integra un Ultra IMU senza interferenza di 5th Gen operante à 200 Hz, rinfurzatu da algoritmi EKF per una precisione di misurazione ottima. Include una compensazione automatica di l'inclinazione di u polu, mantene a precisione in 3 centimetri ancu à una inclinazione di 60 gradi, è assicurendu misurazioni di inclinazione affidabili è facili da utilizà. U dispusitivu simplifica l'operazioni cù a so funzione "poke-and-measure", eliminendu l'inizializazione IMU manuale o u centru di bolle. L'IMU funziona indipendentemente da a pusizione di u polu di a gamma, sia in manu, in spalla, o in orizzontale.
ANTENNA ARIA MEDIUM E MOTORE GNSS IBRIDO
Ottene un tassu di fissazione RTK di più di 96% in e regioni attivi solari
L'i76 GNSS eccelle in ambienti attivi solari è altri sfide cù a so antenna GNSS media di 4th Gen è u mutore GNSS ibridu, chì offre un seguimentu robustu di tutte e costellazioni GNSS è resistenza à l'interferenza. Migliuratu da a tecnulugia iStar 2.0, ottene un tassu di fissazione RTK di più di 96%, chì hè ideale per e zone cù alta attività ionosferica. Accoppiamentu cù stazioni di basa CHCNAV, estende a cobertura UHF finu à 25 km in cundizioni standard è 5-8 km in zoni cù segnali ostruiti, assicurendu dati di alta qualità in diversi scenarii di rilevazione.
DIMENSIONE DI PALMA CON GNSS, IMU E CAMERA DOPPIA
Ottimisate u rendiment cù resistenza estesa è eccellenza ligera affidabile
L'i76 combina un design ligeru cù una durabilità robusta, pisendu solu 450 g è offre integrazione avanzata di GNSS, Auto-IMU, è camere duali per un topografia senza saldatura. Cù una prutezzione IP68 è una resistenza à caduta di 2 metri, a so struttura biomimetica durable è lenti di càmera di zaffiro resistanu à cundizioni duri è resistanu à l'impatti è i graffi. L'aghjurnamenti OTA intelligenti basati in nuvola è una batteria di litiu efficiente in energia furnisce più di 17 ore di funziunamentu cuntinuu, assicurendu affidabilità è resistenza estesa in u campu.